Ecumaster EMU BLACK moottorinohjainlaite KIT2
Ecumaster EMU BLACK
Ecumaster EMU BLACK on hinta/laatusuhteeltaan yksi markkinoiden monipuolisimmista moottorinohjainlaitteista!
Sisältö:
- Ohjainlaite
- Liitinrungot sekä puristettavat liittimet
- USB ohjelmointikaapeli
- Ohjeet
Tukee myös LSU 4.9 laajakaistalambdaa
Kuvaus
Ecumaster EMU BLACK
Ecumaster EMU BLACK on hinta/laatusuhteeltaan yksi markkinoiden monipuolisimmista moottorinohjainlaitteista!
Sekventiaalinen polttoaineen syöttö kahdeksan sylinterissä ja sytytysohjaus kuusisylinterisessä moottorissa, sisäiset sytytyspääteasteet, sisäänrakennettu LSU4.2 tai 4.9 laajakaistalambdaohjain, kaksi nakutusanturisisääntuloa, sähkökaasun ohjaus ja kaksi pakolämpöanturin sisääntuloa ilman erillistä vahvistinta, 1 x CAN ja paljon muuta!
EMU Black pakkauksen sisältö:
- Ohjainlaite
- Liitinrungot sekä puristettavat liittimet
- USB ohjelmointikaapeli
- Ohjeet
Tekniset tiedot:
- Alumiininen CNC-koneistettu kova ja tiivistetty kotelo: IP65 - suojattu pölyltä ja vedeltä
- 8 polttoainesuuttimen ohjausta (5A)
- 6 AUX ohjausta (5A)
- 6 sytytysohjausta âohjaa suoraan puolia tai erillisiä pääteasteitaâ ohjelmasta valittavissa (15A)
- 4 stepperi- askelmoottori ohjausta (6,5A)
- 2 EGT pakokaasulämpöanturia suoraan kytkettävissä
- 2 nakutuasanturi sisääntuloa
- Sisäänrakennettu laajakaistalambdaohjain Bosch LSU 4.2/4.9 -anturille
- Sisäänrakennettu MAP-anturi 400kPa
- Sähkökaasuohjaus
- Cruise control -vakionopeussäädin
- Sisäänrakennettu ilmanpaineen anturi
- 4 digitaali sisääntuloa VR/Hall
- 3 analog sisääntuloa (kaasun asento, veden- ja ilmanlämpötila)
- 6 muuta analog sisääntuloa (0-5V)
- Flexfuel anturin sisääntulo
- 3 erillistä katkaisijan sisääntuloa
- Sisääntulot ajoneuvon nopeudelle, toiselle nokka-akselille
- Sisäänrakennettu CAN-moduli, sisään- ja ulostuloja varten, ohjelmoitavissa.
- Sopii 1-12 sylinterisiin moottoreihin
- Tosiaikainen automaattisäätö polttoainekartan säädön nopeuttamiseksi
- Haldex tai Mitsubishi -keskitasauspyörästön ohjaus
- Triggeriskooppi asentotunnistinsignaalien tarkasteluun
- Tukee lukuisia alkuperäisiä kampiakselinasentotunnistin hammastuksia, mm: multitooth, n-1, n-2, n-3, n+1, Nissan trigger, Toyota 2JZ VVTi, 4+1 (honda k20), multitooth (honda K20). Honda J35A8, Rover/Lotus Elise 18-1-18-1, Ford TFI, Porsche 944 132-hammasta, Porsche Carrera 3.2 129 tooth, Subaru 36-2-2-2, Subaru 6-hammasta, BMW M3 E30 116-hammasta, Audi 5-syl.135-hammasta, Renault Clio Williams 44-2-2, VW R32, Dodge SRT, VW 1.8T, 3UZ-FE VVTi ja niin edelleen. Myös useimmat muut VVTi/VANOS moottorit.
- Maksimi rpm 16000
- Suihkutusajan resoluutio 16us
- Sytytysajoituksen asetusresoluutio 0,5 astetta
- Nakutustunnistus 1-20 kHz
- Speed Density, Alpha-N algoritmit polttoaineen syötölle
- VE taulukko 16x20, asetusresoluutio 0,1% VE
- Sytytysennakko taulukko 16x20, asetusresoluutio 0,5 deg
- AFR tavoitetaulukko 16x20, asetusresoluutio 0,1 AFR
- Suutinohjauksen jännitekompensaatio
- Puolan latausajan säätö kierrosluvun mukaan
- PID joutokäyntisäädön ohjaus
- Ahtopaineohjaus
- Ilokaasusuihkutusohjaus
- AUX ulostulot polttoainepumpuille, jäähdytyspuhaltimelle jne...
- Muita mukavia ominaisuuksia mm: Antilag, lähtörajoitin, vaihdekohtainen vaihtovalo, flatshift - sytytyksen katko, Traction Control -luistonesto
- Tiedonkeruussa yli 100 eri parametriä
- Check engine- valon ohjaus
- Tavallinen USB ohjelmointikaapeli sopii suoraan laitteeseen ilman erillisiä adaptereita
- Yhteensopiva useiden vakioautojen CAN-väylämittaristojen kanssa (mm. BMW E46, Citroen, Mini Cooper, jne..)
- Käyttäjäystävällinen helppo säätöohjelmisto ilmaisilla päivityksillä
- 24 kuukauden takuu
Lisävarusteena CAN-väylään kytkettävä erillinen Bluetooth moduli (CAN2BT tai EDL1), jolla langaton tiedonsiirto Android tabletille (applikaatiossa näkyy kaikki ECU:n parametrit). Appi ladattavissa Google kaupasta ilmaiseksi.